originele Brink filters   gratis retourneren  bij bestelling vanaf 50 euro gratis verzending   voor 14:00 uur besteld, dezelfde (werk)dag verzonden

Veelgestelde vragen Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over Mijn Brink. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u deze per e-mail stellen.

Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer. En indien mogelijk ook het serienummer van uw toestel(len). Eén van onze medewerkers neemt binnen drie werkdagen contact met u op.

Doorzoek de veelgestelde vragen

  • Bestelling & levering

    Veelgestelde vragen over bestelling & levering.

    • Actie 'tegoed gratis filters' is verlopen

      Als u een toestel hebt die voor 1 juni 2016 is geïnstalleerd dan ontvangt u een tegoed t.w.v. een gratis filterset*. Wat moet u doen?

      1. Registreer uw toestel binnen 1 maand na installatie op mijnbrink.nl.
      2. Bestel binnen 6 maanden na registratie een filter(set) op mijnbrink.nl. Doe dit door met uw gebruikersgegevens in te loggen.
      3. Bestel in de webshop op mijnbrink.nl een filter naar keuze.
      4. In uw winkelmand ontvangt u op het eindbedrag een korting ter waarde van een standaard filterset.

      * Deze actie loopt ten einde.
      De actie geldt alleen voor toestellen die vóór 1 juni 2016 zijn geïnstalleerd en als ze voldoen aan de bovenstaande voorwaarden.

    • Mijn kortingspercentage is verdwenen, hoe kan dit?

      Wij hebben de webshop met succes kunnen optimalieren waardoor wij de prijzen van de filters vanaf 1 juni 2016 vast laag hebben kunnen krijgen. Hierdoor profiteert u altijd van een vaste lage prijs en zijn kortingen niet meer nodig.

      Met Brink heeft u gegarandeerd schone lucht in huis voor een standaard lage prijs.

    • Verzenden jullie ook naar België?

      Brink verstuurt alleen bestellingen binnen Nederland.
      Woont u in België? Dan verwijzen wij u graag naar de webshop van onze lokale Brink Partner Thermad.