originele Brink filters   gratis retourneren  bij bestelling vanaf 50 euro gratis verzending   voor 14:00 uur besteld, dezelfde (werk)dag verzonden

Veelgestelde vragen Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over Mijn Brink. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u deze per e-mail stellen.

Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer. En indien mogelijk ook het serienummer van uw toestel(len). Eén van onze medewerkers neemt binnen drie werkdagen contact met u op.

Doorzoek de veelgestelde vragen

  • Toestel registreren

    Veelgestelde vragen over het registreren van uw toestel.

    • Waarom moet ik mijn toestel registreren?

      U hebt een toestel van Brink, gefeliciteerd! Wij hopen dat u veel comfort in uw woning beleeft.

      Registreert u het toestel binnen 1 maand na installatie op mijnbrink.nl dan gaat de garantieperiode op die datum in. Als u besluit het toestel niet te registreren dan gaat de garantieperiode in op de datum waarop het toestel is geproduceerd. Dit kan wel 6 maanden schelen.

    • Waar vind ik het serienummer van mijn toestel?

      Dit is afhankelijk van het toestel. Het serienummer bestaat uit 12 cijfers en vindt u meestal onder de filterdeur of aan de zijkant van het toestel.

      Renovent toestellen
      U vindt het serienummer aan de bovenzijde van het toestel en/of achter het filterdeurtje.



      Air 70
      Het serienummer vindt u achter de voorklep van de Air 70. Til het deksel aan de onderkant los.



      Elan

      Allure
      Het serienummer zit onder de grijze strip aan de rechterkant. U kunt de grijze strip tijdelijk verwijderen. Zie afbeelding.



      Advance.
      U vindt het serienummer aan de binnenkant van de deur, links bovenin.

      Flexivent
      Het serienummer vindt u bovenop het toestel.

      Sonair
      U vindt het serienummer als u de filterouder uit het toestel haalt.

      Innoventus
      Dit toestel heeft geen serienummer.