originele Brink filters   gratis retourneren  bij bestelling vanaf 50 euro gratis verzending   voor 14:00 uur besteld, dezelfde (werk)dag verzonden

Veelgestelde vragen Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over Mijn Brink. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u deze per e-mail stellen.

Vermeld hierbij duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer. En indien mogelijk ook het serienummer van uw toestel(len). Eén van onze medewerkers neemt binnen drie werkdagen contact met u op.

Doorzoek de veelgestelde vragen

  • Filters

    Veelgestelde vragen over de filters.

    • Hoe vaak moet ik mijn filter vervangen?

      Voor een goede werking van uw toestel adviseert Brink om de filters ten minste twee keer per jaar te vervangen. Indien uw huis net is opgeleverd, of u bent woonachtig in een omgeving met veel verkeer, dan adviseren wij om uw filters frequenter te vervangen (om de twee maanden, met uitzondering van de Sonair).

    • Kan ik filters voor mijn luchtverwarmer bestellen?

      Filters voor uw luchtverwarmer kunt u bij uw installateur bestellen.

      Tijdens het jaarlijks onderhoud van uw luchtverwarmer worden ook de filters vervangen. Heeft u nog geen onderhoudscontract voor uw luchtverwarmer? Vind hier uw installateur.

    • Kan ik mijn filter schoonmaken?

      Voor een goede werking van uw toestel is het belangrijk de filters regelmatig met uw stofzuiger schoon te maken, in ieder geval eenmaal per 3 maanden.

      Als u toestel voorzien is van een bedieningsdisplay wordt daarop aangegeven dat de filters gereinigd dienen te worden. Sommige installaties zijn voorzien van een 3- of 4-standenschakelaar met een klein rood lampje. Als dat brandt, dient u de filters schoon te maken of te vervangen.

      Meer informatie >